Tuesday 31 August 2010

sukarnya~

susahnya....
macamana nak aku tinggalkan anasir-anasir yang mengganggu hidup ni?
kenapa datang kembali setelah dibuang?

kenapa sukar sgt nak bg dia faham?
dia ingat suka-suka dia boleh buang dan ambil macam tu. macam anak patung? macam takde perasaan? macam kayu?
dia boleh buang bila-bila, boleh ambil bila-bila....

atau aku yang tak dapat bertegas?
atau aku yang beri harapan?
atau aku yang bersalah, yang lemah, yang tak berdaya?
atau aku yang sangat bodoh dalam hal ini?

aku cuma nak beri dia 2 pilihan.
ini saja pilihan aku.

tapi aku dah takde perasaan lagi. aku tak mau jumpa dia lagi. jadi kenapa?
kenapa?....

tuhan, jangan duga aku sebegini berat lagi. aku ingin kembali ke jalan yang benar.....
;(

No comments:

May 2024

I am in a cafe but I am starving. This cafe used to be better. no so bad. i guess there's not so many people. but how come you are a cof...