Sunday 19 June 2011

parah parah parah

kenapa parah?
siapa parah?
apa yang parah?


huhuhu... semuanya aku.
aku tak tau kenapa, aku tak tau sebab apa, dan obviously, aku tak tau macamana nak overcome ni.
aku tak tau mcmana boleh aku igt pada seseorang yang aku tak pasti igt kat aku tak.
seseorang yg sedang fikir pasal aku tak.
aku sekarang tertanya-tanya, samaada dia
- fikir pasal aku
- ingat dekat aku
- rindu kat aku
- nak jumpa aku
- nak dgr suara aku
- nak borak-borak dgn aku
- nak tau apa kabar aku

sebab.. semua tu aku condition aku sekarang
dan aku tu dia.
so aku rasa sangat parah
aku harap dia dalam keadaan yang sama
aku harap dia nak jumpa aku
aku harap dia resah gelisah jugak
aku harap dapat tengok dia
aku harap dapat jumpa dia
aku harap dapat borak-borak dan gelak-gelak pada joke dia, pada joke aku
aku harap kalau tak jumpa dia, atau nampak dia, tengok facebook dia pun boleh
aku harap nampak kereta dia pun ok
aku harap chatting dgn dia pun ok
aku harap dia ajak aku keluar
aku harap dia ajak aku makan ke, minum ke, tengok wayang ke, shopping ke
apa-apa je...
aku tak suka perasaan ni

aku tak suka bila tak pasti dimana aku berdiri
aku tak suka bila tak tahu apa perasaan dia
aku tak suka bertepuk sebelah tangan
aku tak suka kena mulakan sesuatu yang aku tak tau dimana akan berakhir

boleh tak kalau dia mulakan
adakah dia takde perasaan yang sama dengan aku?
adakah aku memang ada perasaan sorang-sorang je
adakah? apakah?
aku tak suka.. tak suka macam nih.
kalau betul, jauhkanlah hati aku dari dia... aku ingin hidup yang tenang
dia memang telah mengucar-kacirkan hidup aku...

No comments:

May 2024

I am in a cafe but I am starving. This cafe used to be better. no so bad. i guess there's not so many people. but how come you are a cof...