Thursday 1 December 2011

..rahsia...

sebenarnya aku tak nak ada org yang aku kenal baca blog aku.
sebenarnya aku taknak ada org yang kenal aku baca blog aku.

sebenarnya aku kalau boleh nak tulis suka-suka syok sendiri mengarut tulis apa yang aku suka ikut suka hati aku, perasaan dan hati aku.
sebab tu kalau boleh aku taknak ada siapa-siapa kenal aku.
sebab rahsia aku semua ada dalam hati aku.
kalau dah tulis blog nanti org baca macam diary aku, lepas tu aku tak tau dia baca, lepas tu dia baca dia diam-diam aje,
lepas tu aku ingat dia tak pernah baca,
aku buat muka selamba tapi sebenarnya dia baca dan tau sangat pasal blog aku!
oh no!
oh tidak!

No comments:

May 2024

I am in a cafe but I am starving. This cafe used to be better. no so bad. i guess there's not so many people. but how come you are a cof...